Koncerty, eventy sportowe, pokazy mody, ale także szkolenia czy konferencje – transmisje internetowe można organizować z wielu wydarzeń. Jakie są najważniejsze zalety streamowania ich na żywo?

Dotarcie do wielu odbiorców na całym świecie

Na przykład transmisje internetowe w Warszawie prowadzone są obecnie głównie za pośrednictwem serwisów społecznościowych jak Facebook i YouTube. Korzystają z nich miliony osób w Polsce i miliardy na świecie.

Prowadząc transmisje wydarzeń online, można dotrzeć do znacznie szerszego grona odbiorców niż wtedy, gdy event odbywałby się tylko stacjonarnie. Szacuje się, że to nawet o 600 proc. większa liczba widzów przed ekranami, którzy mogą oglądać event w dowolnym miejscu na swoim komputerze, smartfonie, tablecie lub telewizorze wyposażonym w funkcję Smart TV.

Kreowanie eksperckiego wizerunku

Za pomocą internetowego streamu można z powodzeniem budować ekspercki wizerunek. Transmisja online wydarzenia jak szkolenie, konferencja czy dyskusja może zaprezentować odbiorcom ciekawe informacje, podnieść wiarygodność i ugruntować pozycję w branży.

Aby rozpocząć własne transmisje eventów w internecie, wystarczy tylko podstawowy sprzęt wyposażony w kamerę oraz internet. By jednak efekt był profesjonalny, warto postawić na współpracę z dobrą agencją specjalizującą się w organizowaniu dla klientów livestreamów. Fachowa realizacja transmisji na żywo to podstawa, dlatego warto wybrać pomoc ekspertów.

Skuteczna promocja dla lepszych zysków

Livestream może być również doskonałym sposobem, aby wypromować firmę w internecie. Nie tylko przekazuje on informacje w przystępnej formie multimedialnej, ale również buduje zaangażowanie, zachęca do dzielenia się linkiem do przekazu z innymi, a tym samym daje wysoką liczbę konwersji. Dzięki temu firma prowadząca transmisje internetowe może wypromować swoją ofertę, a przez to zwiększyć sprzedaż.

Co ważne, promocja może odbywać się nawet wtedy, gdy transmisja już się zakończyła. To możliwe wtedy, gdy materiały zostaną udostępnione na stronie firmowej lub fanpage’u firmy w mediach społecznościowych.

Similar Posts